BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
Image Hosted At MyspaceGens

Friday 25 March 2011

Fara "bebel" about WAHAB ! :D

 THE WAHAB
Hey ho hello! Wazzup wuzzup? Nama diberi fara but chines call me fala wahab. Okay, harini aku nak menterjah kawan gigolo aku. Mohahahaha *gelak jahat. Takot tak? Tak. Diam! Okay. 

NASHUA WAHAB
Perangai
Pasal si minah kenet ni. Hmm. Dia agak comel but rambot berkutu. Haha. Foine aku tipu, dia comel but no kutu.Pffftt perangai dia suka katok-2 org and meninggalkan garisan khatulistiwa kepada org berwarna merah. Antara wahab dia paling pendiam la kiranya. Alien pangil dia hydrostatik sekeleton. Good question kenapakah? Sebab dia suka berak, sebab tu dia tak gemok and sentiasa molek. Lagi satu soalan! Apa kene mengene? Ntah, Tanya nenek kau yang ada empat kaki tu. Serious dah terpeler’ot dari topic ni. Back tu Nashua. Dia ni manja and kuat nangis cam cicak kobeng. Dia suka makan kaki lipas. Dia akan jerit kalo nampak kepala tikus *serious ni bukan rekaan.  Apa lagi ehh?  Haa! Dia suka menjerit macam whistle! Gulp. Ngerikan. Point yang paling penting tu! Camna lah aku boleh terlupa tadi. heeh.
Fesyen
Fesyen? Hmm. Dia suka pakai tudong indon time pegi tusyan. Simple orangnya but bila dia bergaya, meleleh hingos najib tengok dia. Comel bangeet! Kenapa aku cakap bahasa indon ni? Errghh -..-
Muzik
Muzik? Minah kenet ni overall minat lagu melayu or lagu indon. And kebanyakkannya jiwang habis, okay aku tipu. Dia suka lagu yang serba sederhana. Kadang-2 suka lagu gedik macam aku ;D

AMILA WAHAB
Perangai
Kisah tentang lipas kudun ni. Orait here we go. Dia actually aku pon tak tahu dia macam mana. Walaupon aku ngan dia geng bas mini time balik tusyan aku still tak tahu sangat pasal perangai dia. Dia kadang-2 waras kadang-2 agak mereng terlampau. But what i can say is dia ada la jugak persamaan ngan aku. Same taste about boys. Dia kalo time belajar dia belajar. So you can call her a smart ass. And time dapat result markah apa bagai tu, dia tinggi! Nak je aku pendekkan. Grrr! And the wahab will ronyok-2 kertas dia. Kalau korg dengar dia gelak macam goofy.  Agagagagaa *bukan ke tu gelak popeye ke?
Fesyen
I’ll say kindda simple, rasanya fav colour dia maybe hitam dan ganas-2 punya. Pink probably musuh ketat dia kott.
Muzik
Lagu-2 yang boleh hantok kepala kat dinding and and dia peminat setia MCR sejak aku kenal dia dari fom 1.

AMAALA WAHAB
Perangai
Mungkin saudari akan terpikir, kenapa nama minah ni bunyi macam india dan dan kenapa yang lelain cina? Kita kan satu Malaysia. Kena lah ada perpaduan kaum. *apa aku merepek pulak ni? Back to the chorus. Hmm amaala ehh? Dia suka gelak bagai sepot sedot tersepak batu. Dia ni kekadang boleh jadi tegas sebab dia pengawas katakan. YES! Bila pengawas supreme baju skola pon warna biru macam avatar, begitu lah dia. Pipi dia macam pau *simbol chubby. Dia kepala botak perot boroi. Haha. Actually aku tak pernah pon nengok rambot dia cause dia tak pernah tunjok.  What else?  Muka dia boleh dikatakan nampak suci lah sebab beliau sering menjaga kulit muka tidak seperti saya, pelbagai gunong-2 ada kat object wajah aku ni-iklan sunsilk;D
Fesyen
Well dia akan, maybe pakai something yang menutop aurat. Simple la jugak but tak selekeh so’ot.
Muzik
Taylor swift ofcourse. Well deerrr tengok la name display dia kat fb. Nina swift gituuuhh. Haha. Dia suka lagu korea macam saya. Maa maa maa madona dona madona dona dona wella hush hush oyaa. ;D
KESIMPULAN
Nasi sedap jika di cicah dengan sos tiram.xD
fara

1 comment:

waaaa. said...

falaaa felaa hahahahaha