BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
Image Hosted At MyspaceGens

Friday 25 March 2011

25 Mac 2011 .

ehh ? haha asik aku sorg jea yg post kat snie . haha . oke , harinie aku na cite siket pasal TRAGEDI 25 Mac 2011 bersamaan hari Jumaat . mcm mane nak ckp ehh ? mls laa nak taipp ==''. firstly , kitorg pegi tusyen mcm biase . abes tusyen pukol 4.30 . then , mcm biase , kitorg singgah 7e . lepas membeli - belah , aku ckp kat diorg , yg aku na pegi beli topup . mira ckp , mane ade kedai topup kat snie ouhh . hmm . so , kitorg decide na pegii cari kedai topup dekat2 dgn 7e tu . tapi tade jugak . ondawayy na pegi balek ke bustop depan Esso tu , kitorg ta  jumpe jalan na tembus terus kat situ . kitorg just nmpak satu bangunan ape tah . * ade signboard HR . kitorg igt na putar balek . tp , mira n wawa ckp bole lalu dkt lorong sebelah bangunan tu n teros tembus dkt tangga sebelah 7e tu . oke lah , kitorg setuju jea lah utk lalu kat situ  . mule2 , kitorg naik tangge . rupe - rupenye ade byk bangunan kat belakang tu . TAPI , SANGAT MENAKUTKAN . siyes , bangunan tu mcm da lame ditinggalkan . tingkap sume da pecah - pecah + terSANGAT sunyi . but , aku ade dgr suare orgg . mira yg lead so die jln dlu . haha . tibe - tibe , mira wawa andd fara lari . salah sorg dari diorg jerit '' bangla ! '' . kitorg pun ape lg , ready set gooo ! lari lintang pukangg turun tangga . kitorg lari tanpa satu patah perkataan pun yg keluar dari mulut kitorg . gilaaaa takutt ohhh smpai tak terkata - kata . hahaha . masa lari turun tangga tu , selipar aku berbunyi - bunyi '' ketak ketak ketak '' hahahahahhahahahha gilaaa memalukan . hahaha . tapi , syukur kitorg selamat . hahahha . so , kitorg pun terus la pegi bustop . 
dekat bustop pulaaaakkkkkkkkkk , aku tatau laaa ape naseb aku harinie =='' . ade 2 org minah nie , dduk dekat sebelah aku . sorg pakai tudong , sorg lagi ta pakai . yg ta pakai tudong tu dduk betol - betol dkt sebelah aku . makkkkk datooooooooooookkkkkk , BAPAK BUSUK RAMBUT DIE ! da bape taon die ta syampooo agaknyee ? aduhhh , sakit hidunggg + loyaa . sumpah , ta tipu ! mmg aku lari pegi dduk sebelah mira . aku still ta puas hati lg . so , aku decide amek pic die . susah ouh , die asik gerak - gerak jea . last - last , dapat jugekkk :P hehe . pastuu , bus pun dtg . dlm bus pulaaaaakkkkk , ade sorg minah cina nieee . angkat tgn tinggi - tinggi . * pegang tiang actually . gilaa walaweyhh , ade bulu ouhhh . hahahahahhahaha eiiii geli gila nak mati =='' . haha . apa lgi , aku pun amek laa gamba ketiak dia tu . haha . nnti aku upload , tenet tgah lembsss nie . haha . oke lah , da panjang sgt . nnti member cek sambung pulek . bubyee :)

xoxo ,
amaal nina

No comments: