BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
Image Hosted At MyspaceGens

Friday 8 April 2011

Tema untuk hari ini ialah gila sedunia.

Ehem-ehem. ASHALAMUAALAIKOOOOM! hai nama saya ipin dan ini adik saya ipin.
Upin: ehh, upin ini bukan rancangan kita sahaja. Tapi ini rancangan pasal kita semua.
Ipin: betol betol betol.
Upin dan ipin lalu saling mencekik satu sama lain kerana kepala mereka botak.
Okay. here we go. tersebut al-kisah, aladin terbang terbang bersama jasmine berwarna koko.
foine! kita serious. okay, macam ni. tadi kitaorang pegi KOKO! wohaa! excitod banget.
Kitaorang masuk pandu putri . and time tu ada masak-2 roti sandwich. dah macam tahi aku tengok roti tu.
Fara monstar masak roti!? pah leeese. dah macam sotong garuda la weh. time dia orang sibuk masak roti yang macam tahi tu aku snap-2 pictha wif the wahab. agagagaaa. semua wahab sok ayu bagai time ambik gambar, aku sorang je macam godzila mengamok. yes! imma camera addicted! best ohh ambik gambo. syoook! pastu habis koko dan gambo yang hampir menyebabkan fool memory, aku dan wawa balik jalan kaki bersama adik dan membe adik dia dan membe adik dia punya boyfrend, boyfrend dia punya rambot. aku dengan wawa main true or dare. wawa dare aku cakap dekat budak yang baru habis sekolah agama tu yang wawa suka dekat dia. aku dengan selamber so'ot cakap 'dik, akak ni suka kat awak' dengan ayat skema. langsong dia tak pandang. tuihh. taik kuching, membazir masa aku je. than aku dare wawa pegi cakap kat budak gemok yang sedang main baling batu tu, cakap yang aku suka makan hingos. wawa dengar berani seberani very the berani, berani berani la cakap 'ehh dik' sekali budak tu pusing. JULINGGGG! aku terdiam macam lembu, wawa tarik aku terus belah. than lintas jalan kita orang tergelak-gelak sebab juling budak gendot tu lain macam siket. meremang bulu roma aku tengok. kami borak punya borak than ada van lalu PON JULING! mak oihh. so kami pon bersama mu dengan gelak kami. haha.
-the end.

No comments: