BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
Image Hosted At MyspaceGens

Friday 1 April 2011

best gilaa !

oke sume . seebelum bace post nie , sume kene garuu ketii masing-2 dlu . satuu , duaa , tigaaa ! * garuu-2 .
hahahahaha . okey-2 , lets begin . harinie , bersamaan hari jumaat , 1 April tahun gajah , telah berlakunya satu peristiwa yang tersangat bermakna utk kitorg semuaa . haha

pertama skali , sayaa && miraa ! kitorg balek rumah sesame . otw , sayaa ada jumpaa daun pokok kelapa sawit yg dah kering . sayaa kutip , andd main pukul-2 mira . hahaha . pastuu , mira kata , jomm masukkan dlm rumah org . aku tamauu , so mira yg buat . die pegi campak dekat dlm rumah org andd terus lari . aku pun lari jugaa , tp aku lambat sgt , so tertinggal kat belakang . naseb tuan rumah tak nampak . haha .

lepas dah smpai rumah , kitorg siap-2 andd kami bercadang utk pegi beli goreng pisang dkt bustop tuu memandangkan perut masing-2 dah berbunyii - bunyi . time tuu sume mcm biase je . time otw nak pegi tunggu fara dgn pcp tuu , tersempak dgn wawa . die jalan belakang kitorg . haha . sementara tggu fara amek kitorg , kitorg duduk bawah pokok macam endon sambil melantak goreng pisang yg kitorg beli tadi . dah lamaa lepas tuu , aku ade nampak semut api * semut merah , bawak lipan yg maseh hidup . mak aihhh , naik bulu roma , andd segala bulu-2 yg ada . hahaha . gilaa lah , aku paling ta sukaa tgok menatang kaki banyak . gelii dol .

pstu mak fara dtg . pstuu terus pegi tusyen . dkt tempat tusyen , ade budak banyak jerawat kat muka asyik pandang-2 mira . bila aku bgtau die , die belasah aku sampai nak mati aku rase . sampai hati .. hahaha . balek tusyen pulak , korg kene sambung cite . aku dah penad . hahaha byeee !
amaal .

No comments: